Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Filia nr 4
(2)
Filia nr 5
(2)
Filia nr 9
(1)
Filia nr 6
(1)
Autor
Skała Marek
(2)
Case Jean
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Działalność gospodarcza
(2)
Marketing
(2)
Samorealizacja
(2)
Coaching
(1)
Grzesiak, Mateusz (1980- )
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kryzys
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Menedżerowie
(1)
Osobowość
(1)
Perswazja
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Samopoznanie
(1)
Sukces
(1)
Szczęście
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 8)
Wydanie oparte na publikacji edycji One Press 2006.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Ta książka to kamień milowy w dziedzinie marketingu i konkurencyjności firmy. Poznaj przełomowe koncepcje autora, który wprowadził do powszechnego obiegu pojęcie trwałej przewagi konkurencyjnej, stworzył teorię łańcucha wartości i udowodnił, że małe i średnie firmy radzą sobie lepiej niż molochy. Porter pokazał, że wielkość firmy i udział w rynku nie są przyczyną, ale rezultatem przewagi konkurencyjnej. Przekonał świat, że o rentowności firmy decyduje pięć czynników zwanych obecnie siłami Portera i podpowiedział marketerom, jak bronić raz zdobytej przewagi konkurencyjnej. [onepress.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049023 F4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Manipulacja odczarowana! : 777 skutecznych technik wpływu / Marek Skała. - Gliwice : One Press, Copyright 2015. - 289, [1] strona : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Człowiek. Po pierwsze — oddycha. Po drugie — manipuluje. Manipulacja to naturalna aktywność każdego z nas. W każdej sytuacji, gdy chcemy coś osiągnąć lub czegoś świadomie pożądamy. Nawet wtedy, gdy pożądamy nieświadomie, bo z wielu chęci i żądz nie zdajemy sobie sprawy, choć w dużym stopniu kierują one naszym życiem. Natychmiast po obudzeniu, w zależności od nastroju, poziomu hormonów, pogody zaczynamy wpływać na siebie samych. Także to, czy budzik wyciągnął nas z głębokiej czy z płytkiej fazy snu, wpływa na naszą gotowość (lub nie) do działania. Na wypadek braku gotowości uruchamiamy wypracowane wcześniej rytuały — robimy kawę, myjemy zęby... To automanipulacja, wpływ na siebie samego: żeby się chciało, kiedy się nie chce. Każdy z nas robi to non stop — tak, jak oddycha. A przecież namawianie do czegoś samego siebie to dopiero początek. Można by rzec — początek dnia. Od rana spotykamy innych ludzi, od których staramy się coś uzyskać — od nich bądź z ich pomocą. Czasem zgodnie z ich wolą, a czasem wbrew niej. Robimy to od urodzenia. Spójrz na niemowlaka. Wielka głowa, ogromne oczy, rozczulająca buzia i pozorna bezradność. Pozorna, ponieważ małe dziecko podświadomie wie, jak sterować rodzicami — i najczęściej czyni to za pomocą płaczu. A jeśli chce nagrodzić rodziców, reaguje pogodnym gaworzeniem. Jeszcze nie mówi, a już manipuluje! I tak już będzie zawsze, tak jest z każdym z nas. Od rana do wieczora. Sęk w tym, że jedni manipulują lepiej od innych. Ta książka powstała po to, abyś mógł stanąć przed lustrem i powiedzieć do siebie: „To ja jestem najlepszym manipulatorem!”. Albo przynajmniej: „Nie dam sobą manipulować!”. Z tym, że nie na pewno ;) [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli chcesz coś zmienić, spowodować, by Twoje życie w jakimś obszarze stało się inne, to wkurzenie, złość czy irytacja SĄ NAJLEPSZYM ZE STARTERÓW. Emocja, związana z tym, że czegoś nie potrafisz, że Cię odrzucili, że inni potrafią a Ty nie, to świetny i chyba, najbardziej polecany element dokonywania zmian. Praktycznie biorąc - JAK SIĘ NIE WŚCIEKNIESZ, TO SIĘ NIE ZMIENISZ. (...) Książkę szczególnie polecam wściekniętym - tym, którzy już szukają czegoś nowego w swoim życiu, są żadni zmiany. I proponuję im ponad sto technik rozmaitych z różnych dziedzin, zaczerpniętych od wielu ludzi, profesorów, księży, guru biznesu. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podziwiamy ludzi, którzy dokonali czegoś wielkiego, co przysłużyło się społeczeństwu i uczyniło świat lepszym. Wielcy przywódcy, myśliciele, nieustępliwi naukowcy, odkrywcy czy wspaniali artyści - oni wychodzili poza schematy i postępowali inaczej. Okazywali nieustraszoność. Nie bali się porażek, raczej starali się przemyśleć przyczyny niepowodzenia, a potem próbowali dalej. Często na swojej ścieżce byli osamotnieni. Kiedy w końcu dokonywali przełomu i osiągali swój cel, korzyści z tego odnosiło wielu ludzi. Dziś, w świecie pełnym wyzwań i potężnych zagrożeń, potrzebujemy takich bohaterów: odważnych, podejmujących ryzyko, umiejących myśleć inaczej niż inni. Ludzkość ma mnóstwo problemów, które mogą rozwiązać tylko nieustraszeni. Ta inspirująca książka zmotywuje Cię do wykazania się śmiałością. Znajdziesz tu opis pięciu kluczowych właściwości, dzięki którym zwyczajny człowiek staje się wybitnym rewolucjonistą lub innowatorem. Poznasz prawdziwe historie przeciętnych ludzi, którzy dokonali niezwyczajnych rzeczy, odnieśli imponujący sukces mimo zniechęcających barier, porażek i głośnego sprzeciwu innych. Przekonasz się, że świat potrzebuje odważnego podchodzenia do innowacji i wcielania w życie przełomowych rozwiązań. Ta wyjątkowa książka wprost wskazuje, co i jak należy robić. Potraktuj ją jako źródło inspiracji i skrzynkę pełną znakomitych narzędzi, dzięki którym osiągniesz każdy cel i pokonasz dowolną przeszkodę! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
100 happydays czyli Jak się robi szczęście w 100 dni / Mateusz Grzesiak. - Gliwice : sensus ; one press, copyright 2015. - 311 stron : fotografie ; 22 cm.
Znasz Mateusza Grzesiaka? To najpopularniejszy coach w Polsce, psycholog i trener. Jeśli go znasz, to nie trzeba mówić Ci nic więcej i z pewnością niecierpliwie czekasz na kolejne przejawy jego twórczości. Jeśli nie znasz - uważaj! Zanim zaczniesz czytać, dokończ lepiej wszystkie zaległe zadania, wyłącz telefon i weź głęboki oddech. Ta książka - ósma w dorobku autora - wciągnie Cię i nie pozwoli odłożyć się na półkę, póki nie skończysz. A potem długo jeszcze wracać będzie do Ciebie w myślach, bo tak jest z mądrością zmieniającą życie. Ta książka jest inna niż wszystkie. To świadectwo. Świadectwo wyjątkowości w normalności. Świadectwo stu dni szczęśliwego życia, które zaczęły się internetową akcją, a skończyły... No cóż, tego dowiesz się, gdy doczytasz do końca. W książce znajdziesz nie tylko inspirujące historie, ale także ćwiczenia, które pomogą Ci przybliżyć się do swojego szczęścia i rozumienia życia [opis Wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 9
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 W (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Biznesu ; 2)
Wydanie oparte na publikacji edycji One press, 2006.
Na okładce: Rzeczpospolita.
Mistrzowskie dzieło najlepszego na świecie specjalisty od marketingu. (...) doskonałe omówienie zagadnień związanych z marketingiem i współczesną gospodarką. Autor przedstawia w niej najnowsze koncepcje dotyczące marketingu baz danych, marketingu partnerskiego, marketingu zaawansowanych technologii, marketingu globalnego i marketingu internetowego. Czytając tę książkę, odkryjesz nowe rozwiązania kilku odwiecznych zagadek i poznasz nowatorskie strategie i taktyki gotowe do natychmiastowego zastosowania w odpowiedzi na wyzwania rynków w XXI wieku. [onepress.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 049017 F4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej